torstai 6. huhtikuuta 2017

Aukko

Mulla on välillä ihan jäätävän yksinäinen olo. En tiedä kunnolla mistä se johtuu. En mä halua lähteä mihinkään ja mullahan on lapset, ruuan laitto ja kotityöt. Ja usein vielä seuraavana päivänä pitää jaksaa töihin. Ja mä viihdyn näin. Mutta neitin odotusaikana tää tunne vahvistui. Ihan kuin yrittäisin täyttää jotain koloa. Se olis varmasti vaikka saisin kaiken mitä haluan siis talon ja auton, velat maksettua jne.. Yhtenä päivänä tulin ajatelleeksi mun "turvaverkkoa" siis niitä ihmisiä jotka välittää musta ja haluais auttaa jos mulle sattuis jotakin. Ja kun niitä ihmisiä ei hirveästi ole niin on itse pärjättävä ja jaksetyava jne... on oltava varasuunnitelma kaikkeen.

En oikein tiedä miten saisin olon helpottamaan ja edes välillä vois oikeasti nauttia elämästä pohtimatta mitä vielä pitäis ja miten rahat riittävät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti